Internet

Jak by měla vypadat správa PPC kampaní


Jednou z metod, jak propagovat naši webovou stránku, je i takzvané pay-per-click, tedy platba za kliknutí. V tomto případě dostaneme drobnou částku pokaždé, když na naši stránku někdo klikne. To zní samozřejmě dobře, je však potřeba, aby ji lidé skutečně navštěvovali. A to není tak lehké zařídit. Není tedy divu, že správa PPC kampaní imperialmedia.cz je doslova nutností. Většinou však lidé neví, jak by měla probíhat, či co musí obsahovat.

metoda PPC by nám měla přinést zisk

V první řadě je nutné starat se o to, aby odkaz na náš web byl umístěn na příslušných stránkách, například Google (zde nám může pomoci i SEO), či jako reklama na souvisejících webech. Cílem je, aby jej vidělo co nejvíce lidí, protože čím více jich jej uvidí, tím vyšší je pravděpodobnost, že na něj někdo z nich klikne. Odkazy je však nutné udržovat stále aktuální a posunovat se spolu s trendy.

Tomu by měla být přizpůsobena i naše internetová reklama. Tento postup totiž nebude moc dobře fungovat, pokud své odkazy zadáme jen jednou, a víc už se o ně nebudeme starat. Neustále se totiž vynořují nové webové stránky, mění se trendy. A s tím je potřeba měnit i naši reklamu a stránky, na kterých je umístěna.

různé rozmístění reklam na webu

Dále by se tato správa měla zabývat tím, zda je počet kliknutí dostatečný a zda by se nedal zvýšit, a pokud ano, jak. Zkrátka, zda tato metoda dosáhla své maximální efektivity. To je důležité, neboť jen tak z ní budeme mít skutečný užitek. A ten je pro naši firmu v podstatě nezbytný.

Samozřejmě se může stát, že nám tato metoda nebude z nějakého důvodu vyhovovat. To platí především u menších firem, které nejsou až tak moc na internetu a spoléhají spíše na své okolí, co se klientely týče. To je však nutné zvážit ještě předtím, než se do ní pustíme. Přeci jen, není nejlevnější, a proto je nutné, abychom si byli jisti, že se nám tento postup skutečně vyplatí. Jinak se totiž může snadno stát, že naše firma zkrachuje.